Fin dag

Hej, idag blev d allt utom att plantera penseer. Jag har vart väg till BK me Basse, d gick jättebra idag. Skit kul när d ä så :) Sen åkte jag och Basse å hälsade på mamma, trevligt trevligt...men ack så dumt d blev. Eller ja.. va man ska säga..Basse fick väl givetvis syn på grannens katt så oj va han sprang..å katten den sprang! Och som ägare till den jagande hunden, hmm va gör man..vanligt är väl att man kanske springer efter...men jag börja gapskratta så d tog ett tag innan jag sprang efter kan man säga.. hahaha. D gick iaf bra kan jag tala om, katten klättra upp i ett träd. Så d va bra att gå fram å hämta hunden. Kul hade han iaf :p
Efter detta åkte vi och handlade inte mat på vårat nya coop i Torsby, fint kan man säga :) När vi kom hem va Basse himla trött, så jag tog me mej Nova på en promenad...Sen Boris :) Så himla fint väder ju :) 
Men nu ska jag laga mat, duscha och fixa lite. 


 

Basse




Nova




Boris


Ha d bra! // Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0