Stolt Matte

Idag har jag varit iväg till bhk med både Basse & Boris. Med oss hade vi Caroline och hennes duktiga Mira, sen kom Lina och hennes duktiga Essie ;) Kul, D va ju som så att d va agility debut för min Boris idag.. Och vad ska jag säga, jag ä så in i helvete stolt över han! Jätte duktig och jätte busig va han ;) Så jävla kul! Basse gick oxå bra idag, han har haft en väldig svacka den senaste tiden. Himla kul att han va taggad idag :) Stolt Matte!! Nåra till som oxå ska va stolta är ju Caroline & Lina, deras underbara hundar ä ju så jävla duktiga. Mira fixade vippen idag tex, jättekul! Och Essie den lilla tokan ä inte lika tokig längre, har verkligen växt dom senaste dagarna. Bra jobb Lina. Och duktiga hundar må jag säga :) Mera sånt!!


Hoppas allt ä bra me er :)

MVH // Marie


Kommentarer
Postat av: Caroline och Mira

Vi är så himla bra helt enkelt! :-) framåt med sjumilakliv!

2012-04-23 @ 23:21:53
URL: http://carolineochmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0